Rejestracja i logowanie

Kolejny najemca pop-up store w Galerii Wisła

Wydarzenia 10-11-2017 Autor: op. jw
0

„Idea pop-upów opiera się na zaskoczeniu oraz tworzeniu unikatowych sklepów, działających przez krótki czas.”

W październiku w Galerii Wisła powstał pierwszy w Płocku koncept pop-up store. Kolejnym najemcą jest Erdom z marką Fibaro. Pop-up store znajduje się na pierwszym piętrze Galerii, w sąsiedztwie sklepu Big Star.

Od 26 października do końca roku klienci mogą skorzystać z oferty marki Fibaro. W salonie Fibaro Experience Center można się przekonać, w jaki sposób działa inteligentny dom. Dzięki temu systemowi za pomocą jednego gestu uda się zaparzyć kawę, sterować oświetleniem lub zamienić pokój w kino domowe. W salonie są również designerskie włączniki i gniazda, profesjonalne taśmy led i wiele więcej.

- Idea pop-upów opiera się na zaskoczeniu oraz tworzeniu unikatowych sklepów, działających przez krótki czas – mówi Magdalena Michalska, Marketing Manager Galerii Wisła. - Taka nietypowa formuła sprzedaży jest idealną okazją do przetestowania przez lokalnych przedsiębiorców swojego pomysłu, nawiązania relacji z szeroką rzeszą klientów, a także poznania specyfiki działalności w galerii handlowej.

Kreatywne koncepty handlowe to kolejne przedsięwzięcie galerii wspierające lokalne inicjatywy, umożliwiające klientom zapoznanie się z nowymi markami i ich asortymentem. Jest to również ciekawa propozycja dla tych, którzy coraz częściej poszukują niszowych i unikatowych produktów.

Cream oferuje pełny zakres usług związanych z zarządzaniem, oddając do dyspozycji klienta ekspertów, ich potencjał i doświadczenie. Zespół 60 osób świadczy takie usługi jak asset management, property management, leasing, marketing, finanse i księgowość oraz obsługa prawna. Skupiając się na zarządzaniu operacyjnym, w ofercie organizacji występują także usługi doradztwa inwestycyjnego, doradztwa operacyjnego, działań developerskich i project management. W skład projektów Cream wchodzą nieruchomości różnego typu o łącznej powierzchni najmu ponad 200 tys. m2. W 2016 roku za „kompleksowość świadczonych usług”. Firma otrzymała nagrodę „Spotlight Award” w konkursie organizowanym przez Warsaw Business Journal. 

komentarze (0)
Dodaj komentarz

Nie dodano jeszcze komentarzy do tego artykułu

dodaj komentarz
Czytaj także
<-- -->